Nezavisni informativni portal od naroda za narod Subota 13.06.2026.
Narod.ba
Narod.ba
  • Narod.ba
  • (current)
  • POLITIKA
  • BIZNIS
  • LIFESTYLE
    • NAJNOVIJE
    • HRANA I ZDRAVLJE
    • LJUBAV I SEKS
    • MODA I LJEPOTA
    • OBITELJ I DOM
  • DIGITAL
  • SPORT
    • NAJNOVIJE
    • NOGOMET
    • KOŠARKA
    • ODBOJKA
    • RUKOMET
    • OSTALO
  • DIJASPORA
  • ZANIMLJIVOSTI
  • OTKRIJ BIH

Djeca koja jedu riblje ulje bolje i brže čitaju od svojih vršnjaka

Hrana i zdravlje 18. Augusta 2017.
0
Istraživači su otkrili da je sposobnost čitanja kod mladih ljudi značajno unaprijeđena zbog konzumiranja Omege 3. Eksperti kažu da otkrića ponavljaju koliko je bitno osigurati regularnu upotrebu masnih kiselina u dijetama djece kroz riblje ulje u lososu, tuni, sardini, haringi i skuši. Istraživanjem je otkriveno da su djeca koja su uzimala Equazen koji je spoj […]
vrijednost-ribljeg-ulja
Izvor slike: klix.ba

Istraživači su otkrili da je sposobnost čitanja kod mladih ljudi značajno unaprijeđena zbog konzumiranja Omege 3. Eksperti kažu da otkrića ponavljaju koliko je bitno osigurati regularnu upotrebu masnih kiselina u dijetama djece kroz riblje ulje u lososu, tuni, sardini, haringi i skuši.

Istraživanjem je otkriveno da su djeca koja su uzimala Equazen koji je spoj Omege 3 i Omege 6 tri mjeseca pokazala značajni napredak u sposobnosti čitanja od onih kojima je davan placebo.

“Potrebno nam je da više roditelja, učitelja i profesionalaca iz oblasti zdravstva budu svjesni značaja Omege 3 iz ribe i morske hrane. Bilo koja riba i morska hrana je dobar izvor Omege 3. ako ne volite ribu, onda uzimajte dodatak”, rekao je dr. Alex Richardsona sa Univerziteta Oxford, prenosi klix.ba.

Istraživanje provedeno u neuropsihijatrijskom centru Gillberg na Univerzitetu Goteburg u Švedskoj, a proučavali su djecu od devet i 10 godina. U istraživanju su učestvovali učenici 12 glavnih škola, a testirano je njihovo čitanje – brzina, vizuelna analiza, vještine slušanja, vokabular…

Djeca koja su koristila Omegu 3 imala su za 64 posto bolje rezultate od djece koja su uzimala placebo. Za 10 posto su bila brža, a 20 posto bolje vidjela i čula.

0 SORTIRAJ KOMENTARE

Komentari

NAPOMENA - Portal narod.ba zadržava pravo da obriše neprimjerene komentare bez najave i objašnjenja. Mišljenja iznešena u komentarima nisu stavovi redakcije portala narod.ba.
NEWSLETTER
Obećavamo da nećemo otkrivati vašu email adresu i možete se odjaviti bilo kada!

Iz iste kategorije

Lifestyle

U 71. godini umrla glumica Kirstie Allie

href="http://www.narod.ba/lifestyle/u-71-godini-umrla-glumica-kirstie-allie">
8. Decembra 2022.
Lifestyle

U 71. godini umrla glumica Kirstie Allie

Bila je obični anonimus kada se pridružila ekipi hit sitcom serije “Cheers” 1987. godine, piše New York Times, u kojoj je postala zvijezda i deset godina kasnije imala je svoju seriju “Veronikin ormar”. Umrla je u 71. godini, a uzrok po izjavama njene porodice, je bio rak.      U intervju za Entertainment Tonight 2019., Alley […]

0 0
Lifestyle

Tri znaka da vjerovatno gušite svog supruga

href="http://www.narod.ba/lifestyle/tri-znaka-da-vjerovatno-gusite-svog-supruga">
20. Novembra 2021.
Lifestyle

Tri znaka da vjerovatno gušite svog supruga

Iako je nemoguće nekog previše voljeti, sasvim je moguće nekog gušiti svojom ljubavlju. Ideja o tome da biste mogli svojom pažnjom i posvećenošću gušiti vašeg supruga vam može zvučati čudno, obzirom da ste se vjenčali da biste ostatak života proveli zajedno. Međutim, osjećaj da vas voljena osoba guši predstavlja stvarni problem, koji mnogi od nas ne […]

0 0
Lifestyle

Navike koje otkrivaju jeste li radoholičar

href="http://www.narod.ba/lifestyle/navike-koje-otkrivaju-jeste-li-radoholicar">
Lifestyle

Navike koje otkrivaju jeste li radoholičar

Radoholičari čak i svoje slobodno vrijeme provode radeći, a i osjećaju krivnju ako svakodnevno ne ostaju duže na poslu. Naučnici napominju kako ovisnost o poslu postaje, iz dana u dan, sve izraženija jer više ne postoji jasna granica između doma i ureda. Evo koje navike mogu otkriti da ste ustvari radoholičar.  Zapostavljate porodicu Radite vikendima – Vikendi […]

0 0
Podijeli ovaj članak! Podijeli ovaj članak!

Narod.ba je nezavisni online portal s ciljem pravovremenog i objektivnog informiranja javnosti o događanjima iz BiH, regije i svijeta.

Prijavi se na naš newsletter

Obećavamo da nećemo otkrivati vašu email adresu. Možete se odjaviti putem maila u bilo kom trenutku

  • Kontakt
  • Marketing
  • Impressum

© 2026 Narod.ba - Sva prava zadržana

[ajax_register]

Create Account



[ajax_login]

Log In Your Account



Lajkujte narod.ba