ŽELI SE UHLJEBITI NA ČELO ZOI-a 84!: Da li biste vi mjesečni ugovor od 5.000 KM? Magoda ugovor platio iz budžeta, da bi promovirao sebe?!
Kenan Magoda bivši direktor preduzeća ZOI ’84, 3 mjeseca iz budžeta ovog preduzeća izdvajao je mjesečno čak 5.000 KM za vođenje društvenih mreža. Potpisnik ovog vrijednog ugovora je dotična Ajla Alimanović, a njeni zadaci su između ostalog bili savjetovanje i pravljenje plana nove sistematizacije navedenog preduzeća, zatim razvoj prihoda i kreiranje plana aktivnosti s ključnim sektorima […]
Kenan Magoda bivši direktor preduzeća ZOI ’84, 3 mjeseca iz budžeta ovog preduzeća izdvajao je mjesečno čak 5.000 KM za vođenje društvenih mreža.
Potpisnik ovog vrijednog ugovora je dotična Ajla Alimanović, a njeni zadaci su između ostalog bili savjetovanje i pravljenje plana nove sistematizacije navedenog preduzeća, zatim razvoj prihoda i kreiranje plana aktivnosti s ključnim sektorima (posebno marketing i odnosi s javnošću), savjetovanje pri kreiranju poslovnog plana, prijenos stečenih znanja, iskustava i poslovnih kontakata, ali i savjetovanje pri kreiranju programskih sadržaja.
Osim toga, izvršilac posla je bio zadužen i za, uz punomoć direktora, pregovaranje sa sponzorima i partnerima, savjetovanje pri kreiranju pravilnika te savjetovanje PR menadžera, posebno kod promocije na društvenim mrežama.
Kako bi se reklo, prva do direktora.
Kako nezvanično saznaje PRESS, Alimanović je u dogovoru sa nadređenim za vrijeme svog angažmana pokrenula Instagram stranice ‘skibjelasnica’ i ‘skiigman’ i Facebook stranice ‘Ski centar Bjelašnica’ i ‘Ski centar Igman’.
Nakon što je Magoda smijenjen, stranice nisu predate preduzeću na daljenje upravljanje, već ih je imenovana nastavila voditi i uređivati prema vlastitom nahođenju, nerijetko narušavajući kredibilitet samog preduzeća.
U posljednje vrijeme posebna kampanja vodi se preko ovih stranica, koje sada već broje zavidan broj pratilaca, za promociju vlastitih ciljeva i obračunavanje sa neistomišljenjicima, što će reći da se stranica zloupotrebljava, obzirom da veliki broj pratitelja misli da je riječ o zvaničnim stranicama.
U nadi da će se smijenjeni direktor vratiti na svoju poziciju u KJKP ZOI ’84, Alimanović je za “svog šefa” pokrenula kampanju “Vratite nam Magodu”, kao i niz sličnih, a sa istim ciljem.
Prema reakcijama zaljubljenika u ove naše dvije olimpijske ljepotice, pratitelji očekuju da na pomenutim stranicama vide i pročitaju servisne informacije i naravno da sve što se objavi bude vezano isključivo za dešavanja na Bjelašnici i Igmanu, a trenutno se stranice zloupotrebljavaju u političke svrhe i za političke obračune.
Nema zvaničnih dokumenata da Alimanović rukovodi Instagram i Facebook stranicama, ali je kako kažu čitatelji svima dobro poznato da je iza toga upravo ona, a poslali su nam i nekoliko forografija koje to potvrđuju:
Može biti, ali malo je vjerovatno da Alimanović ovo radi iz čiste zahvale prema Magodi, te da on nema nikakve veze sa sadržajem objava. Ipak je to plata od 5.000 KM.
Komentari